Пропоную декілька інтерактивних методів, які я використовую на уроках.
Метод «Тест
так — ні»
Тест
проводиться за допомогою сигнальних карток двох кольорів. Наприклад, «так» —
червона картка, «ні» — синя. Вчитель формулює
твердження, а учні погоджуються з ним або ні, сигналізуючи карткою. Цей метод
дає швидкий зворотній зв'язок - вчитель може побачити
прогалини у знаннях учнів, визначити, скільки учнів засвоїли або не засвоїли
певні питання.
Метод «Асоціативний кущ»
Асоціація спонукає до вільного і відкритого мислення і
рекомендується для використання на етапах актуалізації і рефлексії.
Для
складання асоціативного куща слід дотримуватися таких правил:
1) записати
на дошці або в центрі аркуша ключове слово чи фразу;
2) записати
слова чи фрази, які спадуть на думку;
3) ставити
знаки питання біля частин куща, в яких є невпевненість;
4)
заповнивши «кущ», указати проблеми або теми, для розглядання яких потрібна
додаткова інформація. Якщо до складання «куща» вчитель звернувся на початку вивчення
теми, то після її вивчення можна звернутися до «куща» знову — для уточнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар