четвер, 3 листопада 2016 р.

Пропоную декілька інтерактивних методів, які я використовую на уроках.
Метод «Тест так — ні»
Тест проводиться за допомогою сигнальних карток двох ко­льорів. Наприклад, «так» — червона картка, «ні» — синя. Вчитель формулює твердження, а учні погоджуються з ним або ні, сигналізуючи карткою. Цей метод дає швидкий зворотній зв'язок - вчитель може побачити прогалини у знаннях учнів, визначити, скільки учнів засвоїли або не засвоїли певні питання.
Метод «Асоціативний кущ»
Асоціація спонукає до вільного і відкритого мислення і реко­мендується для використання на етапах актуалізації і рефлексії.
Для складання асоціативного куща слід дотримуватися таких правил:
1) записати на дошці або в центрі аркуша ключове слово чи фра­зу;
2) записати слова чи фрази, які спадуть на думку;
3) ставити знаки питання біля частин куща, в яких є невпевне­ність;

4) заповнивши «кущ», указати проблеми або теми, для розгля­дання яких потрібна додаткова інформація. Якщо до складання «куща» вчитель звернувся на початку ви­вчення теми, то після її вивчення можна звернутися до «куща» знову — для уточнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар